lol

Kõik muutub. Aastaks.

Monday, August 29, 2011

Uudised!

Jou jou!!
Oh krt, ma pole nii ammu siia kirjutanud...
Kui alustada n2dalavahetusest, siis reedel oli j2llegi tsill koolip2ev. Teatriklassis, mis on ka meie kaheksas e. viimane tund, pidime tegema 8kshaaval harjutust, kus inimene l2heb klassi ette, 8tleb oma nime "Hey, I'm Stenly" ja siis koheselt j22b vait ja j6llitab 8hte punkti klassis seas. Pakkuge, kui kaua seda tegema peab? 3 MINUTIT j2rjest, haha. Algul oli retsilt imelik, p2rast harjus 2ra. See harjutus oli selleks, et kaotada esinemiskartus lastes. 6petaja lasi meid veits varem lahti ka. 30 seki 2kki? See pidi tema arust preemia olema:D Age ei, 6petajad on siin v2ga s6bralikud ja suured eeskujud meie 6petajatele, kes on alatihti vihased ja elavad enda viha meie peale v2lja. Ma ei r22gi k6igist, aga on ka selliseid. lol.
Kui l2kutada koolist, siis mina t6usen iga hommiku kell 8, et kella 8:55-ks kooli j6uda. Kool asub mingi 20 minuti autos6idu kaugusel. Ja nii edasi!
Reedest. J6udsin koju ja siis kohe l2ksime j2lle v2lja s66ma, 6htus66ki. Ja see oli Glorias! Te ei kujuta ette kui kuradima hea toit seal on. Selle eest olid praed alates 12 dollarist(korrutage 10-ga, saate hinna umbes kroonides). Laup2eval oli suht lebo p2ev. Chillisin niisama ringi. P8hap2eval k2isin uue s6bra migueliga kaubanduskeskuses s66mas. Oli vaja retsilt s2rke ka. Ostsin m6ned. Tegelikult algul oli plaanitud r2ige rahvaga minna, aga l6puks m6ned olid arestitud kodus :D. N2iteks 8ks tydo, Alyssa, kes on 15, varastas isa auto 66sel kell 2, sest tal oli k6ht t8hi. Ta l2ks v6ttis oma poisi kuskilt peale ja l2ks Tacobelli s66ma! Wtf, krt siin on need tydrukud p2ris hullud haha.
T2na on mul esmasp2ev ja tulis just koolist. Tegelikult ma olen nii kuradima laisaks j22nud, et ise ka ei usu. Kirjutamises ma m6tlen. Mind kutsuti pool partyle. Niisiis l2hengi tunni p2rast Deriani ja Shannoniga kuskile pool partyle ja kirjutan sellest kohe, kui olen tagasi!
Ma peaks varsti ka kaamerale objektiivi saama, siis hakkan arvatavasti rohkem pilte lisama.

Elame. n2eme!!!

(Siin on ikka 42 kraadi. Ilm hakkab jahtuma mingi j2rgmise kuu keskel) Rets!

Dvjj n88d. Ma l2hen s66n midagi veel.


1 comment: