lol

Kõik muutub. Aastaks.

Thursday, August 18, 2011

Dallas! Siin ma olen!

Oh tere eestlased. Tervitan teid n88d l6puks ometi siit tohutult kuumast Dallasest!
Alustan sellest, et lend v2ljus lennujaamast mingi kell 7 hommikul. M8nhenis l2ks k6ik libedalt aga Washingtonis hakkas p6rgu pihta. Nimelt olin ma 8he vormi koju unstanud ja lennuni oli mingi 1 tund. Olin paanikas, sest tolli vms. t88taja ei andnud mulle 8ldse infot. Niisiis kuidagi sain sealt tollist vms. l2bi, edasi l2ks kohvri otsimiseks. Kohvri leidsin ruttu, 6nneks! Edasi saadeti mind kuhugi ruumi, kus pidin ootama et minu nime h88takse. Niisiis kui mind oli h88tud, jooksin ruttu selle politsei laua juurde, kus andsin enda dokumendid ja passi ning boarding card'i. Nagu olete aru saanud, siis mina olin igal juhul erand vahetus6pilaste seas mingis imelikus ruumis, mis pani mind tundma kui illegaali. Lennust ma igastahes maha j2in. Seega broneeriti mul Washington-Dallase lennu asemel Washington-Chicago-Dallas lend. How awesome is that? Veel parem on see, et sain Sanderiga koos Chicago lennul chillida. Kohale j6udsin Dallasesse mingi kell 1 88sel. Sry, pole t2pit2hti. Kokku kestis see kogu reis mingi 25 tundi...v2ga v2sitav. Vastas oli mul Erik ja Matt. Nad on 8licoolid. Astudes lennujaamast v2lja, tundsin tohutut kuumust ehk siis umbes 30 kraadi. Mainin lihtsalt, et kell oli siis 1 88sel! haha. See t6mbas taguse k8ll jahedaks ning pani m6tlema mis k8ll siin p2eval toimub. See selleks. Koju j8udes avastasin ma kaks puudlit. 8he nimi on Bomber ja teise nime ma polegi veel meelde j2tnud. R2igelt chillid koerad :D. Edasi liikusin enda tuppa ja avastasin enda eest rohelise toa suure, umbes 3 inimese voodiga. Vot see on alles m6nus. Tuba on ka suht suur.
Kui keegi veel ei tea, siis ameeriklased k2ivad toas v2lisjalan6udega, suht ebamugav. Kuna Erik ja Matt on suht laisad n6udepesemise suhtes, kasutavad nad plastikn6usid. Igal pool toas on tiivikutega lambid ja kuskil lambises kohas, seina 22res maas on ventilatsiooniv6red, kust tuleb k8lma 6hku. L8litid on ka siin naljakad. Kui meil on need suured lahmakad, siis siin on mingid v2ikesed junnid, mida pead 8les-alla l8kkama.
R22kides n88d esimesest p2evast, on mul retsilt palju r22kida. T6usin mingi kella 7 ajal, sest und polnud enam. Tahtsin kohe dussi alla minna, aga vannitoas olles avastasin, et segisti asemel vahib mulle vastu mingi kolm kraani. Keerasin k8ll 8ht, kord teist, aga dussist vett ei tulnud, j2tsin selle sinna paika. Tunne oli v2ga ''m6nus'', sest olin lennukis piisavalt higistanud, siiski 25 tundi :D. Varsti 2rkas ka Matt, ootasime 8he ta s6bra 2ra, sest ta pidi meie poole j22ma, et mu kohver vastu v6tta. Jah, ma ei saanud oma kohvrit lennujaamas k2tte ja mul pole seda siiani, sest mingi jama k2ib seal hetkel. K2isime Mattiga koolis, kus ma n88d k2ima hakkan...Kool on t6esti suur!!! Koolimaja keskel on vaba6huruum, kus kasvavad palmid, mingid v2ikesed tiigikesed on ka ja purskkaevud. Tsill eks;). Tegime enda paberid peaaegu korda kuni selgus, et mul on 8ks vaktsiin tegemata. Meid saadeti kuskile haiglasse seda tegema. Haiglad on k8ll siin veidrad. Pmst prg on siin mingi ''Back-to-school'' programm, kus vaktsiine tehakse vist odavamalt enne kooli minekut. Rahvast on tohutult. Pidime seisma kuskil j2rjekorras kuni saime mingid paberid t2ita. Siis saadeti meid kuhigi ruumi istuma, kust edasi saadeti meid j2rgmisesse. Pakkuge, kaua ma pidin oma 8HTE vaktsineerimist ootama...2 TUNDI! Crazy. Samal ajal oli k6ht retsilt t8hi, sest viimati s6in ma ju 12 tundi tagasi. lol. L6puks sai vaktsiin tehtud(see maksis 10 dollarit ja sulas ainult!!!) Siin on veel selline asi ka, et kui sa k8lastad haiglat esimest korda, maksad 10, j2rgmised korrad on 5 dollarit. Niisiis vakstsiin tehtud, s6itsime koju. Kodus ootas Robert(see sama s6ber, kellest r22kisin) ilma kohvrita. haha. Kohe l2ksime USA m2kki. Nagu enamus juba teavad, on siis enda joogitopsi uuesti t2itmine tasuta+ ketsup samuti. V6ta nii palju kui tahad. K6ik on hoopis teise ja parema maitsega siin..rly. N66d oleme siis kodus tagasi. Varsti teen ka pilte, kui saan enda fotokale objektiivi, sest eelmine l2ks katki. See juhtub mingi 20-ndal. J22ge ootama.
Praeguseks k6ik, ma l2hen vaatan enda tagaaeda, kus kasvavad virsikupuud koos toorete virsikutega:D. U jelly?
CIAO!!

10 comments:

  1. 30 kraadi.. kell 1 66sel.. tahan ka :D

    ReplyDelete
  2. meil Kreetal hotelli toa ees kasvas ka era virsikupuu kust käisime virsikuid võtmas :D:D

    ReplyDelete
  3. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  4. päris kena elu sul seal,olen kade

    ReplyDelete
  5. mvvvv :D:D:D mul ju jäi ka see vorm maha kui usasse läksin ja saadeti sinna turvaruumi koos teiste ebaseaduslike ja sellistega :D

    ReplyDelete
  6. WTF????? Mul on n88d mingi kuu aega, et see originaal mingile aadressile saata:D

    ReplyDelete
  7. ougaad, ma ei ole kade et seal nii palju kraade.. õh, aga ma ole kade et seal kasvavad nii maitsvate viljadega puud! (ps. ja kade olen et sul 2 puudlit on:D) Ole tubli!

    ReplyDelete
  8. jaaa!! nagu väga hull :D ma spets otsisin oma blogist välja selle koha:

    "Peale õnnelikku maandumist läksin sinna turvakontrolli... ja mul polnud ühte viisapaberit kaasas, sest ma ei teadnud et seda vaja on.. aga tuli välja, et see VÄGA tähtis.. Mind saadeti siis topeltturvakontrolli... läksin sinna, olin pm ainuke, kes polnud must/hindu/araablane... ma ütlesin, et mul on see leht kohvris vist, aga ma teadsin et ei ole.. ja saate aru- nad saatsid ühe turva mu kohvrit otsima ja sinna ruumi tooma :S Ta ei leidnud, niiet ma pidin ise minema alla nende lintide juurde, must turvamees kõrval- kõik täiega vahtisid.. noh kriminaal ju :D Lõpuks kui ma oma kohvrist seda ei leidnud, tehti mulle mingi asi, et ma pean 30 päeva jooksul selle neile järgi saatma, muidu saadetakse tagasi.... "

    Tundub, et räägime samast asjast ja oleme sama lollid :D

    ReplyDelete
  9. Mul on täpipealt sama teema:)

    ReplyDelete