lol

Kõik muutub. Aastaks.

Thursday, July 14, 2011

Suhteliselt suvalised pildid(üks on koolist)

midagi TTG-st



mina väiksena



meenutades vanu aegu sõpradega...



see on siis mu kool Dallases(päris vähe rahvast w?:D)



vaade minu korterist

Rohkem ei leia midagi enda arvutist. sry


Täiendan:
Olen varsti ostmas endale kohvrit, mida mul ilmselgelt siiani pole olnud. Kui kellelgi on head nõu anda, kustkohast saab hea hinnaga ja kvaliteetse kohvri, siis andke julgelt teada. Kuulsin ühelt yfukalt, et Prismas pidid räigelt odavad olema. Praegu on siis see suund. Kindlasti nõustage mind :D Tänud.
Viisa paberid tegin YFU kontorist Margiti abiga ära. No sellist asja pole enne näinud(jälle). Põhimõtteliselt küsitakse sinu käest umbes sellise sisuga küsimusi: Kas sa oled terrorist? Kas sa lähed riiki prostitutsiooniga tegelema? Oli ka väga normaalseid küsimusi, aga need olid küll ühed naeruväärsed. Kas mingisugune terrorist tõesti ütleks välja, et on tõesti mingisugune Al-Quaeda(on vist õieti kirjutatud) juht. See on minu arvamus;) Imelik. See selleks. Minu viisaintervjuu on ametlikult 18. juulil kell 11:10, loomulikult USA saatkonnas. Hoidke siis pöidlad peos. LoL.
Sain uue passi ka. Passipilt on pedoface-ga.

Olge kõvad!

8 comments:

  1. eks seal ole jah palju gangstasid, ghetto ju

    ReplyDelete
  2. sa kirjutad juba teises postituses koguaeg juunikuust, ilmselgelt on jutt ikka juulist eks :D?
    jaaaa...minul on kohver ostetud!!! aga mulle ostis emme mingi päris suure umbes 20 euroga äkki :D? maxxximas olid mingid aled vahepeal kohvritel, just sayin' :D

    ReplyDelete
  3. Kle ma ei teagi mida ma sogan. Mõtlesin ikka juulit vist. Vaatan postituse üle siis. lol. Need maxima omad raudselt lähevad poole tee peal katki;) Aga ma käin läbi sealt siis. tänud

    ReplyDelete
  4. Tsauu ! Kuule, mine vaata Ülemistesse Samsonite poodi. Seal on küll kallimad kohvrid ja sitaks peavad vastu. See lend Ameerikasse võib odava kohvri ribadeks kiskuda. Trust me. Been there :). Aga dvi, kui midagi on. Kirjuta fbki :) Oleme varemgi rääkinud ju. - Veronika

    ReplyDelete
  5. ma jään ikka oma arvmuse juurde, et YFU kohvrid on kõige vastupidavamad. maitea, minu oma on küll juba tulest ja veest läbi käinud (ja veest sõna otseses mõttes)

    ReplyDelete
  6. Ohoh...kus sa juba jõudsid sellega? :D

    ReplyDelete