lol

Kõik muutub. Aastaks.

Wednesday, August 31, 2011

Harjumine v6tab oma aja..

Olen n88d peaaegu kaks n2dalat siin Ameerikamaa pinnal olnud ja on tekkinud mitmed korrad koduigatsus. See tekib siis kui oled 8ksinda, v6i on lihtsalt halb tuju. Ma ei 8tle et ma olen siin 6nnetu v6i midagi sellist. Lihtsalt v2ga kummaline on olla. Tunne kui unes. Aga enamasti kestab see laine mingi 30 minutit ja eluke veerebki j2lle edasi.
Mida ma tahtsin esimesena kirjutada, et ma 2ra ei unustaks, on see, et kool on t2is politseisid ja turvamehi. See loogiliselt v6ttes selleks, et mingisugune psycho teiste inimeste eludega m6llama ei hakkaks. Seda ka veel, et iga hommik v6tan ma n88dsest mingi erabussi ja s6idutatakse grupi teiste 6pilastega mu kooli. Edasi liigun ma peauste juurde ja kaugelt n2en neid suuri j2rjekordi, kus v6etakse koolikotid lukkudest lahti ja n2idatakse sisu, samal ajal peavad k6ik 6pilased turva v2ravast l2bi astuma. P2ris k6he. V6ite kujutada seda lennujaama effekti-nii see on ka minu koolis. hah.
Koolis sain teada, et minu English III 6petaja on retsilt range jne. Peale seda, kui k6ik k2isid raamatukogust l2bi ja said endale literature 6pikud english III-le(mis oli oma 1700 lehek8lge), k8sisin ta k2est, et kas k6ik saavad ka endale lokkerid, vastas ta:" Mina ei tea mitte kui midagi. Kui teaksin, siis jagaksin seda infi teiega. N88d l6petage totrate k8simuste k8simine. KOHE!" Ma olin nagu mida sa ajad, mis sul n88d viga j2rsku hakkas. JA siis hakkas see suur mula pihta:"Kui keegi on loll, mida ka enamus teist on, siis peab ta klassi vahetama!" Hahaha. 8hes6naga enamus vihkavad teda ja samas austavad teda kui vanemat inimest ja 6petajat. >). Kui olin oma mapi(ameeriklased kasutavad ainult neid kontori mappe koolis, kuhu topivad k6ik t66d jne) avanud, n2gid mu l2hedal istuvad inimesed, et ma vahetan 3 klassi v2lja. 8hes seisis English III. Hakkasid kohe p2rima ja muigama, et miks sa selle 2ra vahetad. lool. L6puks jagasime telefoni numbreid. 8he t66bi nimi on Fernando, kes on vahetus6pilane Sao Paolo-st, Brasiiliast. Teiste nimesid ei m2letagi. Nalja sai. Krt tahaks seda kaamera objektiivi k2tte saada. Alles laup2eval l2hen vaatama, siis saate ainult pildiblogi. V6ibolla kaks. heh.
S66givahetund on t2pselt nagu filmis-inimesed on jaotunud gruppidesse: jalgpallimeeskond, cheerleaderid, nohikud, emod, niisama lonerid jne. Teate k8ll ju:D. Toiduks on tavaliselt mingi hamburger, shokolaadi piim, kr6psud ja 6una pirukas. Aga mitte alati. N88d ei imesta, miks paljud ARVAVAD, et ameeriklased paksud on :D.
Koolis sai igasugust pulli, mis pani mind tundma ennast kindlana, aga kuhu ma tegelikult j6uda tahtsin, on see, et tagasi tulles kooli bussiga, istus mu k6rval 8ks 9. klassis k2iv must t66p. J2rsku hakkas ta raadiost tulevast muusikast r22kima, r22kis sellest lauljast pikalt ja laialt. TEMA ELULOO jne. See v6ttis oma 5 minutit. Koduni oli veel umbes 20 minutit. Siis hakkas ta klassikalistest 6udusfilmidest r22kima, kus m6rvarid killivad teisi inimesi. Ma 8ritasin v5imalikult palju kaasa elada, aga kui korra temalt pilgu p66rasin, nihkus ta mule kuradi l2hedale ja vaatas mingi 15 sentimeetri kauguselt otsa ja jumala t6sise n2oga r22kis oma horror filmidest edasi. Ehk siis kuidas 8ks naine surma sai. JA seda k6ike v2ga detailselt. Ja mis k6ige veidram - ta ei suutnud l6petada! Nii siis ma 8ritasin kuidagi teda v2lja kannatada, ise magama mitte j22des. Vahtisin lihtsalt tuima n2oga talle otsa ja noogutasin vahepeal. Tema r22kis k6ikidest n2itlejatest jne. Tundsin ennast kui mingis filmis j22b keegi r22kijat j6llitama ja r22kija h22l kaob 2ra ning taustaks on ainult muusika. Vot selline tunna oli mul. Astudes autost v2lja, 8tles ps8hhopaadist poiss lootusrikka ja t2htsa h22letooniga, et homme hommikul teel kooli saame uuesti filmidest r22kida. Sest mulle v2ga meeldis tema l6pmatut ila kuulata :D Cool story, bro! :D
Kohe ma l2hen 6htust s66ma - ehk siis tellime pitsa koju. Sooviga head pekki mulle - n22rid veel ees! :D
Adios!(siin v2ga paljud ei oska peale hispaania keele mingit teist keelt)..
AH DEEM! unustasin r22kida POOL PARTY'st!!!
Nimelt iga esmasp2ev hakkab olema 8hes basseini kohas basseinipeod, kus inimesed tulevad kokku, teevad igast chilli jne.
Minu pool party hakkas niimoodi:
J6udsin kohale kell 19:30. Avastasin aeda sisenedes, et t8mm k2ib, paljud l6butsevad, teevad h8ppelaua pealt saltosid basseini, m6ned s66vad pizzat. Vaatepilt oli peaaegu sama mis filmis, ainult pime polnud. Retsilt m6nus tunne oli. Tegelikult kutsus mind sinna 8ldse Derian, kes l6puks ei n2idanudki enda n2gu, aga selle eest oli paar s6pra mul olemas. Pulli sai - m2ngisime vesi korvpalli, tegime vetta saltoh8ppeid jne. V2ga chill oli! Kohtasin 8ht venda, kes oli just Houstonist Dallasesse kolinud ja vend on KAKS korda eestis k2inud. R22kis kuidas k2isid Tartus j22vees ujumas peale sauna jne. Oli v2ga 6nnejunnis, et ma siin olen. J2llegi sain tutvusi. M6nus!! 8tles, et kui viitsin, siis v6in vahetevahel nendega jalkat vms m2ngida.L6pus tahtsin Shannoniga niisama naabrusesse chillama minna. Oli pime. Ainult majade ees paistsid tuled. J2lle hetk filmis. Pidu l6ppen kell 21:00. Elu on jumala lilleaed! :)

2 comments:

  1. Ja kus guppi sa siis kuulud lõunasöögi ajal ? :D

    ReplyDelete
  2. Stenly on loner. a tegelt ma tahtsin midagi muud kommenteerida aga ma unustasin ära. see mingi võpide teema vist, et kõik läheb meelest :) ?

    ReplyDelete