lol

Kõik muutub. Aastaks.

Wednesday, August 24, 2011

Kool ja s6brad

Olen siin pool ookeani ja mul on p2ris palju s6pru siin tekkinud. Tunnen ennast v2ga h2sti. Ja kui r22kida ameeriklastest, siis oskan ma nende kohta vaid head 6elda. Kindlasti v2ga tugev eeskuju meile, eestlastele. N2d ei naera teistsuguste 8le, aitavad alati kui mingi k6simus on ja on retsilt s6bralikud. Ja nad s66vad v2ga palju. Kui on eelarvamus, et ameeriklased on paksud, siis te eksite-nad on t2pselt samasugused kui meie. V6ibolla 8lekaaluliste protsent on suurem. Mis on veel naljakas, on see et igas toidureklaamis on faktid "No sugar" ja "Less fat". P2ris naljakas. Tuleb kohe meelde nali, et miks v6tab ameeriklane Big mac'i, suured friikad ja DIEET koka. hehe. Ei tegelikult minu meelest on siin elu mitmeid kordi mugavam kui Eestis.
Alustan t2nasest p2evast. 2ratus oli kell 8.00. Loomulikult hommikul. Ma ei k2i 66sel koolis. Lihtsalt mainin. Olles 2 minutit autoga s6itnud, n2gin ma retsi vaatepilti-8ks suur rekka oli highway'l(kiirtee vms.) 8mber l2inud ja oli kahe tee vahelise piirde peale vajunud. Igasugused uudistereporterid olid ka platsis. Veel avastasin et siin on m6ndadel teedel 8he suuna peal 7 rida!!!P2ris palju v6i mis? Igastahes koolis oli mul esimene tund Calculus. See on tund, kus antakse sulle mingi suur kalkulaator k2tte, kus sa saad absoluutselt k6ike matemaatikas teha. Alustades arvutamisega l6petades paraboolide joonestamisega. Ehk siis sina kirjutad sinna funktsiooni ja kalkulaator joonestab selle. Raske on sellest aru saada. Vahetan kergema vastu v2lja. Ja kui keegi arvab, et siin on see koolis8steem kergem, siis te eksite. Kui keegi veel ei tea, siis ma sain juniorite klassi ehk siis 11nes. Koolis olen leidnud kolme p2eva kohta suht palju s6pru-8le k8mne. :D.
Minu tunniplaan:

1.Calculus
2.English III. See on keskmine tase.
3.Poistekoor.
4.Hispaania keel algajatele.
5.AP Biology. Raskeim bioloogia. No see on ikka ulme. :D Peab sellegi 2ra vahetama..
6.B2nd
7.USA ajalugu
8.Teater

USA ajaloos pidime juba essee kirjutama. Suht raske on see mulle, Ma m6tlen just seda inglise keeles kirjutamist. Sest mu inglise keel ilmselgelt sakib.
See on praegu koolist.

Huvitavat j2lle:

* Et tunnid endale saada, pead sa seisma tunde j2rjekorras et saada counselors'i jutule(n6ustaja vms), et ta saaks sulle tunde valida koos sinuga.
* Vahetunde kui selliseid polegi. Tundide vahel on ainult 5 minutit vaheaega, et 6pilased j6uaksid teistesse klassidesse. Kui koolis on 2500 ringis 6pilasi, siis kujutage ette kui rahvast t2is on koridorid.
*Siin sajab harva. Viimati sadas mingi 2 n2dalat tagasi. Praegu sadas veidi.
*Tormide ja tornaadode aeg on tulemas-s8gisel.
*Issanda loomaaed on siin kirju-siin on absoluutselt igasuguseid keda te ette v6ite kujutada.
*6petajad on kui s6brad aga samas austatakse neid siin v2ga.
*Iga p2eva alguses on enda truuduse avaldamine riigile(paar minutit)
*Igal teisel inimesel on IPhone.
*Siin on m6ned piirkonnad sellised, kus on majad t6esti nagu m6isad ja lossid.
*V2ga paljud pole v2ljaspool USA k2inudki. Paljud pole isegi Washington DC-s k2inud..
*Koolis on toidu ja joogi automaadid.
*Sinise silmav2rviga inimesi on minu koolis vaid k2put2is.
*Koolis on samuti v2ga palju piltilusaid t8drukuid.

Praegu ei tulegi midagi lahedat p2he. Kirjutan varsti uuesti:)

See ya all!

5 comments:

  1. hey, ma ei tea kuidas või kust ma sinu blogi leidsin aga vägalahe on :))). Tekib endal ka isu vahetusõpilaseks minna. Kuidas muidu kahe isaga koos elada on? :D

    ReplyDelete
  2. Yo, Pole viga. Nagu tavalised t88bid.

    ReplyDelete
  3. just sayin', et norras on ka umbes igal teisel (või noh igal KOLMANDAL) iPhone, mis on nii ebareaalne, sest see maksab siin umbes sama palju kui Eestis.. (või no võibolla on nii 1000EEKi odavam eksole)

    ReplyDelete
  4. no norras on 8ldse k6igi plagad nii laes et see on pmst saia raha ju..?:D

    ReplyDelete
  5. nad ise nutavad siin, et køik on liiga kallis.. ja leib on kallim kui bensiin, niiet mida sa loodad :D

    ReplyDelete