lol

Kõik muutub. Aastaks.

Monday, November 14, 2011

Pildihunnik vol. 1


Jou, siit tulevad need kauaoodatud pildid. Just tund aega tagasi sain kaamera usb juhtme k2tte, sest ma ajuk22bik unustasin enda oma eestisse. Pildid on k6ik segamini, sest ma ei oska normaalselt siia laadida neid. Kui kellelgi on mingeid nippe, andke teada:) Kuna pilte on ropult palju, siis teen selle mitmes osas.
Muidu l2heb mul uues koolis v2ga normilt. 8ks asi millest aru olen saanud on see, et aasta jooksul pead koguaeg ennast tutvustama kui vahetus6pilast, millele j2rgneb k8simus et kust ja kui 8tled s6na Estonia, vahivad sind samasuguse n2oga edasi ja 8ritavad kuskilt m2lus8gavustest seda endale meenutada. P2ris naljakas on vahest neid vaadata :D Aga s6na Europe ei j22 neil tundmatuks. P2rast seda s6na 8ks t8druk vaatas mulle otsa kui tulnukale. Iga minu 6eldud s6na tundus talle imeline :D Teised said k6ik naerda. Vahetusaasta on ikka v22rt asi ja kogemus koguks eluks. V2ga pull lihtsalt. J2rgmised pildid lisan arvatavasti juba homme. Pildid:

Inglise keele klassis pidime iga kord kui raamatu maha unustasime, kirja kirjutama, miks me unustasime. Viimane p2ev, suva lasen eesti keeles. 6petaja n2rvi ajamiseks :D
Imelikud ja k6ike matemaatikaga seotud asju tegevad kalkulaatorid.
Shannon, mina, Relvy, 8ks t8druk ja Eliut
Portables. M6ned tunnid olid kooli territooriumil sellistes klassides.
turvakontroll enne kooli sisenemist. Just in case. Et kellelgi relva poleks kaasas v6i midagi teravat millega saaks teisi l6ikuda.
Koolides on joogi-ja s66giautomaadid
Sisepark vol.2
Cafeteria. Koolis66kla. Paremal pool k2is remont. N88d peaks see suurem olema
Shannon ja Eliut joomas.
Kuulsad koridorid USA koolides
Sisepark
Kooli sissek2ik. Seal kus m6lemal pool valgus kaugemal koridoris on, seal on need sisepargid.
Viimane koolip2ev vanas koolis. Vasakul t8druk kelle nime enam ei m2leta ja paremal Eliut. M6lemad minu bussist. V2ga chillid
Koridorides on iga nurga peal need joogikohad.
Veidrad kraanid segisti asemel...Ei saanud esimene p2ev pestagi, sest ei osanud kasutada:D

Schedule change form. Kui mingit ainet tahad teise vastu vahetada esimese kuue n2dala jooksul.
ID badge mida iga 6pilane koolis kandma peab. Rangelt kohustuslik.
Miks on kohe toidupoes Mc'Donalds?
Jahedad hommikud enne eelmise kooli bussi peale minekut. Viimane p2ev koolis.
Viimase minuti Halloweeni pildid. Sama p2ev kui objektiivi k2tte sain.
Veidralt suured pesumasinad
Bomber. V2ike hyperaktiivne puudel kes k2ib koguaeg n2rvidele :D
Homecoming mum. Minu oma.
Walmart photoshoot
Scantron test. Ehk siis kontrollt66d m6ndades tundides n2evad sellised v2lja. Muidugi valikvastustega.
T66vihikuid kui selliseid polegi. Ona ainult sellisd kaustikud, kuhu topid oma ainete tunnilehed ja k6ik muu paberimajanduse sisse.
Hanging-out tuba
Kui meil on ventilatsioon laes, siis neil on p6randal.
Pumpkins. Minu oma 8lemine. Sain kaamera just mingi p2ev p2rast halloweeni. Veits n2rvi ajas
Mu uus kitarr, milel sain 100 dollariga Guitar Center'ist. K6la on suurep2rane.

8ks viimastest pommgranaatidest. V6i granaat-6un? Ei m2letagi kurat enam.
Home sweet home.
Jazzy-emane rase puudel
Plaastrid. Igaks juhuks ostsin. Tairile raudselt meeldiksid need

No comments:

Post a Comment