lol

Kõik muutub. Aastaks.

Friday, November 18, 2011

Kolmas osa

 Tervitus te k8lmetavad kaasmaalased! Kirjutan siin soojas 8hus. Ei tegelikult hakkab siin ka v2ike s8gis tulema. Hakkasin juba m6tlema et see jaabki tulemata. Ilm on siin k8ll veider. N2iteks t2na on 25 kraadi sooja, pl6ks ja homme on 12 kraadi.

  Praegu on reede ja just j6udsin koolist koju. Koolis viimases tunnis polnud 6petajat. Mingi vahetus6petaja oli. Nagu varemgi, Robert, Nick ja sellised k8sivad igast v2rki Eesti kohta et oo kuidas naised on jne. Vennad lihtsalt nii sillas Eesti t8drukutest. Kui t8drukutest r22kida, siis Ameerika t8drukud on v2ga l6dva kummiga. Mitte et ma solvaks neid aga lihtsalt toon fakte.

 T2na oli viimane p2ev koolis enne thanksgivingu n2dalat, mil saame koolist vabaks ja t2histame thanksgivingut suure s88misega. No p6him6tteliselt thanksgiving on nende jaoks s66misp6ha. Nad isegi et tea mida t2histavad, lihtsalt s66vad. Hommikul t6used 8les, s66d. Vaatad ameerika jalgpalli perega, s88d. L2hed v6tad v2ikese nap'i ja uuesti S66D! Ja j2rgmine reede(Black Friday) on see p2ev, kus k6ik ameeriklased t6mbavad ostukeskustesse omale odavaid asju ostma. N2iteks eelmine aasta kui Black friday oli, siis Xbox 360 oli mingi enne seda 300 dollarit, Black Friday'l oli see 90 dollarit. No nii nad siis t6mblevad ja rabelevad seal et saada see odav kaup oma lastele ja perele j6uludeks:D Tunnis r22kisime ka sellest. Vennad 8tlesid et 8ks t8druk tambiti lihtsalt surnuks. Joosti lihtsalt 8le. Rets. A, Thanksgivinguks l2hen Lubbocki l2hedale Littlefieldi, kus Eriku vanemad elavad. Neil on ka vahetus6pilane Saksamaalt. See on L22ne Texases. 6 tundi autoga s6ita. Suht awesome. 8ritan v6imalikult palju pilte koguda k6rbest!

Aa, ma ei m2leta enam kas 8tlesin, et vahetasin kooli? No kirjutan igaks juhuks 8le et siis eelmine kool oli mul W.T. White High School. N88d olen kodule palju l2hemal ja inimesed on palju normimad. Koolil nimeks W.H. Adamson High School. Maja on suht ront, aga ei kurdaks. Juba ehitavadki uut koolimaja j2rgmiseks aastaks. See on k8ll beast! Kui olete t2hele pannud, siis kasutan vahest inglise keelseid s6nu. See on sellest et mulle ei tulegi Eesti keeles s6na meelde. Proovin m2letada aga ei tule meelde. Nagu just praegu s6na 'm2letada'-m6tlesin t8kk aega kuidas see oli. Minu arust v2ga chill. See on 8ks asi mis mulle vahetuaasta juures r2igelt meeldib- unustada oma emakeel mingiks ajaperioodiks.

  Muidu saab siin retsilt pulli ja p6him6tteliselt iga p2ev toimub siin midagi. Uues koolis olen suht popp. Sain teada et olen ainuke valge meessoost. Peale minu on siin koolis veel 3 valget t8drukut ja 8lej22nud on mustad ja latiinod. Kooli populatsioon on 8le 1600 6pilase. P2ris r2nk. 9 inimest 10-st r22givad hispaania keelt. Vahel tekibki tunne, et olen mehhikos. Me gusta(mulle meeldib).

Siit siis pildid j2lle:

 K2isime Dallase loomaaias Eriku ja ta s6pradega







 Kell hakkas palvetamiseni j6dma










 Selline laseb siin maa kohtades ringi. N2iteks k2id rahulikult p6llul ja j2rsu selline h8ppab su jalge ette?

 See pirakas elab ka siin Texases
 Samuti k6ik need prussakad ja putukad Texase elanikud

 8ks m6rgisemaid. Pole veel enda kodust leidnud. Kui hammustab, siis n2rvis8steem k2rvab. 8hes6naga sured 2ra..





 ID Badge uues koolis
 Jazzy
 Siis kui 6udustemajades k2isime, siis sain vahast teha endale. K2is see siis nii, et toppidid oma k2e kuuma vahat8nni mingi v2hemalt 25 korda niikaua kuni see vaha tugev oli. Siis t6mbasid k2e v2lja ja 8ritasin teha eesti v2rvides. Musta keskele ei saanud, sest polnud v6imalik.
 Texase numbrim2rgid. Palju coolim kui meie tavalised.
 P8hap2eval k2isin Shannoniga nsm pilte tegemas kesklinnast







 Mingi hotell















Keegi tahtis, et inimestest pilte teeksin:D Need siis on ameeriklased. Ei midagi v2ga erilist
Ja mina

No comments:

Post a Comment