lol

Kõik muutub. Aastaks.

Sunday, August 21, 2011

Homme kooli ja muu staff

Jou daamid ja h2rrad!

Alustan j2lle siin t8hjal lehel, kuhu vaadates kaob kuidagi see isu 2ra midagi kirjutada.
Nagu te pealkirjast lugesite, algab mul kool homme! Veidi n2rvis olen, aga see ok. Ikkagi k6ik nii v66ras ja uus. Kool hakkab kell 09:00 hommikul ja l6ppeb mingi poole viie paiku. Kui mul tuleb b2ndi klass sisse, siis j22n arvatavasti kauemaks. Eks n2is.
T2na k2isin kooli jaoks asju ostmas. Ostsin ainult m6ned asjad, sest ei tea veel, mida t2pselt vaja l2heb, so..j2tan hiljemaks. P2rast seda polnud absoluutselt midagi teha pooleks tunniks, siis otsustasin et kutsun Mckenna ja ta poisi Justini kuskile chillima. Polnud 6rna aimugi kuhu minna. K6ik see teema k2is messimise teel(messimine on ameerikas tasuta ja piiramatult, seega v2ga populaarne. V2ga v2he helistatakse). Siis pakkus v2lja ta mingisuguse ''Puff puff golf-i''. K8sisin Eriku k2est et mis v2rk see on. Tema arvas et see on 8licool. Messisin talle vastu et dvjj, teeme 2ra. Nad tulid mulle j2rgi ja l2ksimegi golfi m2ngima. See koht oli r2igelt kaugel. Mingi 20km 2kki? See pole nende jaoks probleem siin. Kui see oleks Eesti, siis oleks k8ik mingi "ai, krt ei tea ikka, 20km ju...nii kaugel ja bena raha l2heb ka ropult" Unustasin mainida, et bensiin on siin tohutult odav- kroonides mingi 8.50. Kui olime golfiga l6petanud, n2gin ma seda baseballi v2ljakut, kus masinad tulistasid pesapalle ja sa ped kurikaga pihta saama. M6tlesin et oh krt, peab 2ra proovima, sest polnud varem proovinud. Niisiis tegin kolm pauku(1 pauk on 30 palli). Esimesena l2ksin tsooni, kus pallid lendasid mingi 40 miili tunnis sinu poole. Nende meelest sain ma nendest paremini hakkama. hah. Siis t6mbasin kohe 50 miilisesse. Sealgi skoorisin ja tegin m2ngu l6puni. Pesapall ruulib! Tundub suht awesome. P2rast seda v6tsime smuutid starbucksist. Retsilt head on siin k6ik joogid ja toidud. Peale seda t6mbasime Mckenna poole ja ootasime Erikut, et too mu peale v6taks ja koju tooks. Tee peal k2isime l2bi 8hest suurest poest nimega Walmart. Siin ameerikas on k6ik asjad 3 korda suuremad kui eestis. Isegi piim on mingites 3-liitristes kanistrites. Toit ostetud, s6itsime koju. Teel tuli jutuks et linna ehitati just veider restoran vms. Nimelt tavaliselt on k6ik restoranid mingi teemalised. Seega see restoran on 8ks veidramaid-teenindajad kannavad med6e valgeid haiglariideid. N2iteks hamburgereid praetakse kuskil pudru sees jne hahhahaha. Mind lubati sinna viia ja n2idata, et saaksin naerda...Varsti saate ka pildid sellest, millalgi. Mul pole siiani digikal objektiivi. Pildistan ome iphonega. olen rebel. Prg pean ruttu pesema minema, lisan siis pilte ka.
J2rgmises postituses siis pildid.

Bye!!
Add Image

No comments:

Post a Comment