lol

Kõik muutub. Aastaks.

Tuesday, August 16, 2011

5 tundi lennujaamani, sõbrad!

Jouks!
Istun siin arvuti taga viimast korda ja mõtlen, millal küll see reisipalavik mind kimbutama hakkab. Pool tundi tagasi läksid mu vanavanemad kõrvalkorterisse magama, kus pesitseb mu tädi Elina. Nüüd Ootan ema, kes jõuab kell 1 öösel Eestisse. Kuidagi veider ja tähtis enesetunne on mul. Mitte mingisugust tunnet pole, et OH, nüüd lähengi aastaks ära üle suure lombi. See selleks praegu. Veits aega tagasi helistas Tairi, kes kutsus mind kell 4 öösel Männi parki viimast korda chillima. Ütlesin põhimõtteliselt ära. Kas ma peaksin siiski minema ja chillima teistega seal? Mida te arvate?:) Peaks tegelikult, aga kuradima väsinud tunne on hetkel.
Nagu te varem olete näinud/kuulnud, siis minu lennusuund on selline:

TALLINN-MÜNHEN
MÜNHEN-WASHINGTON
WASHINGTON-DALLAS

Tegelikult ma juba täitsa ootan seda lendu, põnev! Samas on väga kurb jätta neid sõpru siia..

Kopeerides veidi Sanderit, hakkan ma ka USAs olles tohutult tweetima. Kellel veel twitterit pole, saab mu tegemisi jälgida varsti parempoolses tulbas, kus on kellad ja sellised värgid. Pean täpselt Sandri käest üle küsima, kuidas seda värgendust lisada.

ONGI praeguseks kõik! Võibolla saan juba Münhenis järgmise uuenduse siia lisada, teie rõõmuks, minu stalkimiseks;) Tsau karvased, tore oli tutvuda juba siin Eestimaal.

Viie tunni pärast pühin sünnimaa tolmu jalgadelt ja asun laia maailma:)

Bye veelkord!!

1 comment:

  1. sa oled uskumat, päris tõsiselt.. aga sa pead kindlasti mulle ütlema, millal sa järgmine aasta tagasi tuled täpne kuupäev ja kellaaeg millal sa lennujaamas oled!:))

    ReplyDelete