lol

Kõik muutub. Aastaks.

Wednesday, July 27, 2011

UUENDUS!

Tervist uudishimulikud!

Alustan sissekannet sellega, et viisa sain põhimõtteliselt 3 päevaga kätte. Alguses arvasin, et tuleb räigelt paberi pahna, aga ei! Õnneks oli minu passi vahel hoopis niiöelda suur kleeps minu pildiga. Ei viitsi pilti lisada sellest, milline välja näeb, küsige mu käest siis kui tahate( Ainult päriselus ). Võibolla leiate ka googeldades. Viisast nüüd kõik vist.

Paar päeva tagasi käisin ema ja isaga YFU kontoris ja ostsin selle kuulsa ja kvaliteetse YFU kohvri ja musta pusa. Nüüd peaks vist kõik vabatahtlikud mu üles leidma. Loodame. Ostsin veel need üleminekud pistikule, sest USAs teine värk nendega.

Nüüd kirjutas vahetusisa, et vahetas mu kooli parema vastu. Uus kool on kodust mingi 20 minuti kaugusel. Lubas ise hakata ära viskama kooli või siis äkki saab ka selle kollase koolibussiga. Awesome. See pidi tegelikult retsilt ebamugav olema, pohh- pulli saab. LoL. Kooli nimeks siis seekord W.T. White High School. Väljast näeb tükk maad coolim välja kui Adamson. Viskan veitsa siia pilte ka koolist. Aga miks kuradima pärast see aeg nii aeglasti läheb? Damn it. hah. Aga väike ärevus hakkab lendude pärast tekkima. Ei tegelikult on sõpradega väga chillax lennata ma arvan, pole enne proovinud. Ainult perega. Lükake see kuradima aeg veitsa edasi kui saate, Aitäh!:)

Pildid koolist siis:


U jelly?



Awesome!!


See hall peaks kool olema

Ma liigun offline nüüd siin, varsti trehvame! trolol



1 comment:

  1. kle suht hea, sul kooli kõrval mingi suht kõikidel majadel basseinid :D

    ReplyDelete